lördag, februari 23

Jag motarbetas

- Är vi inte lite fikasugna, undrar jag.
- Jo jag tar gärna en kaffe, svarar maken.
- Men, jag behöver mer än så. Jag vill ha något till kaffet. Ska vi inte ha nåt från nya kondiset?
- Jag ska ju inte ha en massa sånt... Carl, vill du ha en bulle?
- Nä.

Jag får väl gå själv då, för något säger mig att jag inte lever till kvällen utan godsak.

UPDATE:

Jag tar nåt med grädde, ja det gör jag! tänkte jag i bilen dit. Och så var det nästan helt utplockat. Snopen valde jag två kakor och en sån där... ja vad den nu heter.

14 kommentarer:

Anonym sa...

tjabbiga killar alltså ;)

Linda K sa...

hedgehog: ... sen skulle dom ha iallafall :P

Petra sa...

negerbulle :-) Ser jättegott ut, mycket godare än sånt med grädde!

Linda K sa...

petra: det var helt ok!

ps. jag åt inte allt! make och son fick sina beskärda delar :)

Anonym sa...

Aha, en nelson mandela med mjäll! OMG sa jag det där?! *springer o gömmer mig*

Linda K sa...

lipgloss bitch: HA HA HA :D

Peace in mind sa...

Fikabröd är nödvändigt, iallafall på helgen. Här blir det strax äppellängd fr Rival *dregglar redan*.

Linda K sa...

anna funderar: helger kräfva dessa tillhyggen!

Spiro sa...

Själv har jag just mumsat semla och krämbulle! :oP

Linda K sa...

spiro: u lucky bastard!

Anonym sa...

Jag har fått mitt fikasug nu när jag ammar. Jag MÅSTE ha något till kaffet, helst med chokladsmak :)

Linda K sa...

miashopping: ja vad är det med choklad?! :D

Anonym sa...

Nu MÅSTE jag göra chokladbollar... och det är helt och hållet ditt fel ;-)

Linda K sa...

emma: vassego ;D