fredag, februari 15

I got my hair

Är det en svacka?
Är det ett omedvetet medvetet val?
Är det en slump?

Jag har tappat shoppingsuget. Och lika bra är ju det. Å andra sidan är jag löjligt fokuserad på mitt hår. "Bakre" vågar jag nästan inte skriva, för då fnissas det hejdlöst. Jag vill här göra en särskiljning:

bakre: det hår som växer på baksidan av mig. Jag menar då på huvudet.
nedre: det hår jag inte längre ser. Jag menar på det främre, eftersom det är tunnsått där bak.

Translation: I don´t shop - therefore I am. But I do think a lot about hair!


8 kommentarer:

Peace in mind sa...

Ingen bör tvivla på innebörden av bakre, om man inte vill förstås! Känner ungefär samma här, den där Iben-stylen höll inte alltför länge. Nu har vi samma trassliga borstiga stuk som vanligt. Ska vi bilda en stödgrupp kanske? Med stadgar och möten och så...

Lox sa...

Vad för mystisk svamp har du ätit egentligen?

;-)

Linda K sa...

anna funderar: oh vad ball det vore att gå tillsammans till frisören och göra oss av med bakhåret, sitta där och umgås :D date?

lox: ja herregud, vad har jag fått i mig? ;)

Anonym sa...

Jag skrattade gott, och den där jävla nerven började göra fruktansvärt ont i igen. Men fan vad kul!

(Tar en dos till med smärtstillande)

www.angelicas.webblogg.se

Peace in mind sa...

Vi kan ha frissa-date, men då måste vi enas om vart vi ska gå. Eller så går var o en till frissan o så möts vi snygga o nyfrisserade!

Linda K sa...

angelica: ha ha ha :D

anna funderar: ja så kan vi göra. för jag är desperat och kanske måsta slå till redan i helgen!

Minna sa...

*fnissar hysteriskt*

Linda K sa...

minna: du meee å ja meeee :D