måndag, februari 4

Behöver påminnas

Jag ber om ursäkt, jag borde verkligen ha bättre koll och katalogisera och indexera alla bra köpställen. Men jag är en slarvig bibliotekarie privat. För ett tag sen frågade jag och fick ett jättebra tips på nåt ställe på nätet där man kan köpa Dermalogica billigt.

Någon som kan upplysa mig? Igen?

UPDATE: Tack snälla anonym! Det är ju Jersey Beauty Company. Knappt 300 kronor för min favorit, 100 ml Skin smoothing cream. Vill minnas att jag betalade mer än 400 kronor för den i butik. Ingen fraktkostnad tillkommer. Because I´m worth it. Jojo

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jersey beauty company?

Linda K sa...

anonym: jaaa! tusen tack :D

Anonym sa...

Musse Pigg? Looks like Mickey Mouse to me!

Linda K sa...

bobk: yes bob, exactly ;)

Anonym sa...

tror faktiskt att den kostar över 600 kr i butik... Kan du efterlysa fler nätbutiker baserade i Jersey? Tror det är nåt med skatten där.. varför det blir så billigt. På play.com kan man köpa böcker och musik billigt, fraktfritt. Och de är också baserade på Jersey.

Anonym sa...

Här ett till tips för er som gärna handlar på ebay som jag :)
http://stores.ebay.com/Jenny-Skin-Care

Linda K sa...

katarina: cool! du får meddela vad du är intresserad av :)

sara: får kolla!