torsdag, januari 10

DV listar säkra kort

Äntligen har jag fått mig en dos lektyr. Damernas Värld berättar vad som utmärker en sann fashionista. Kollar om jag är en.
  1. Rosor. På plagg alltså. Hm, dåligt med det. Jo förresten, en rosrosch har jag, får plocka fram den.
  2. Skortklänning. På bilden visas en vid variant. Men jag har iallafall min Filippa.
  3. Turkos. Illa illa. Är inte säker på att det är min färg dock...
  4. Kaftan. Hm, ja jag kanske tar till mig det också så småningom?
  5. Volumniöst. Jorå, det funkar väl.
  6. T-shirt med tryck. Say no more.
  7. Prickigt. Jättefint, har en blus. Till att börja med.
  8. Trasiga jeans. Oj, nu igen? Hm, tror jag siktade ett par rätt slitna Helmut Lang på vinden nyligen.
  9. Stora halsband. Inga jättar direkt, men det kan man väl råda bot på och lusten faller på.
  10. It-väskan. Bruno är och förblir It för mig!
Resultat: Hm, jag klarar mig nog. Vet vad jag gillar och trivs i. Följer det i första hand.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Kan det var sant!? Har du 2 väskor från Mullberry och dessutom en helt fantastiskt fin Bayswater. Jag svimmar!! Gissa så fruktansvärt avundsjuk jag är!!!

Linda K sa...

ullis: ehum, jag har nog fler än så... :*)

Anonym sa...

Bästa är att köra på egen stil, uppdaterad med nytt man gillar:) Det där m turkos; såg du KHt-shirten i DV m röda E:et? Måste man välja turkos kan det va ett alternativ...

Linda K sa...

anna: den kändes väldigt tuttifrutti! jag har min röda med vitt tryck, gillar den bättre :) kanske kanske hoppar turkos i år. fast vänta! jag har en helt galen jeanskjol från ralph lauren, den åker säkert fram i sommar.

Anonym sa...

du ser, du ser:) Allt klär en skönhet som du vet.

Linda K sa...

anna. det är väl så ;)