torsdag, januari 17

Bring back Cherry!

Jag kan inte fatta att dom slutat med den godaste påsthesmaken! God damn! Man kan inte först introducera något beroendeframkallande och sen dra tillbaka det.

Jo det finns. I en samling med andra smaker. Köper man den får man fem sketna thepåsar Cherry.

Jag ska skriva till Twinings och klaga!

Translation: Dear Mr Twining! I write to you on behalf of the Swedish people. You gave us Cherry teabags. And then took them away. This behaviour is unacceptable and I do not hesitate to... yada yada yada...

18 kommentarer:

Spiro sa...

Så gjorde dom med min favvis "blue fruit" också, finns endast som löste numera..:o/

Linda K sa...

spiro: bastards!

Åsa sa...

Vi gör en namninsamling också! Jag är absolut med!

Linda K sa...

stumpan: the more the cherrier!

Peace in mind sa...

Te i påse är sånt som sopas upp fr golvet i tefabriken, spillet liksom. Hemma hos mig finns en tefantast (18 år) som brygger det underbaraste te till sin mor, med kärlek. Smaka äkta vara - grönt, svart, rött eller vitt. Njutning:)

J sa...

*fniss* din blogg är klockren. Du får en alltid på gott humör

Linda K sa...

anna funderar: och jag dricker det med nöje om det är cherry!

hanton: tack! :)

Anonym sa...

åh, ja - blue fruit, det var en fin påse det...

Linda K sa...

hedgehog: jag minns den också...

Mie sa...

Jag tyckte det var den otäckaste smaken i samlingen o kastade dem!
Nu inser jag ju att jag borde skickat dem till dig;) F'låt

Linda K sa...

mie: damn! i fortsättningen skickar du dom raka vägen till mig! ;D

anna sa...

suck, mer körsbär åt folket... jag sörjer ännu att BOB plötsligt tog bort körsbärs-bland-saften.

Anonym sa...

fru a: Åh - äntligen en som förstår mig, jag grinade nästan!! Men det finns en liknande - Robertsons blandsaft med körsbär - prova!

Linda K sa...

fru a: har man nåt allmänt emot körsbär tro?

CeciliaB sa...

Jag håller med, bästa tepåsen någonsin!!! Man får köpa blandlådan och skicka tillbaka de andra, då kanske de fattar!

Linda K sa...

mörtis: kanske... :)

Smartasmia sa...

Jag är så med dig, sistah! Varförochhurmkt..?

Linda K sa...

smartasmia: hurmycketsomhelst :D