fredag, mars 24

Så bär du ditt bär

Jag gillar bloggläsare som gillar min blogg, så när någon av dom har en förfrågan ställer jag med glädje upp. Det har efterfrågats tips om hur man bär sitt Mullbär. Så här gör jag med Bruno:


The Carrie way, hängandes på armen.Snyggt, snyggare, snyggast!


Går utmärkt att ha över axeln.


Hängande bakom. Kanske inte så vanligt, men det går. Om man vill.


Håller upp den lite fånigt (eftersom handfatet är i vägen), men jag försöker visa att man kan ha den i handen hängandes och svängandes.


Bara fantasin sätter gränser!

18 kommentarer:

Anonym sa...

Mitt bär bär jag som bild 2 och hittils aldrig,aldrig som bild 5...
Kram!

Anonym sa...

Ha ha ha vad du är rolig! Kommer du bära den som nr 5 imorgonkväll? ;-)

Linda K sa...

u: nån gång ska vara den första! Kanske chockera omgivningen lite på väg hem idag? ;)

maria: efter ett par glas vin hamnar den säkert där :D

Anonym sa...

hahaha - lovely!

Anonym sa...

Underbart informativt!! Det värsta är att en hängiven "Oakare" som jag börjar svikta när jag ser Bruno. Vilken färg vill jag egentligen ha? Avslutar med att meddela att din blogg är den första jag kollar på morgonen när jag kommit till jobbet (bad, I know), sedan kommer Ebbas.

Anonym sa...

Alltså Linda, du är nog den sötaste just nu i bloggvärlden. Kan vara att du är ung mamma som gör att fantasin sprudlar: den sista bilden är urgullig!

Anonym sa...

Jaså, du har kvar stroppen med låset. Jag blev så irriterad på att den hängde och slängde så jag plockade helt resolut bort den!

Linda K sa...

hedgehog och atomflickan: ja man gör så gott man kan :)

fröken fröken: ja och man sticker ut en smula från mängden ;)

linda g: åh vad smickrad jag blir, tack rara! Jag vad först inne p åoak men ändrade mig efter att ha sett en massa bilder på snyggo Kate Moss som hade en svart elelr mörkbrun. Tycker den känns snäppet tjusigare :) Men oak är underbar också. Och den rosa. Och den gröna!

mimo: åh vad ungdomlig jag känner mig av det berömmet, tack söta! :D
Man måste balla ur lite emellanåt.

maria: ja den sitter där. Kan liksom inte med att ta bort den,det är ju en del av mullbäret? :S

Anonym sa...

Du är bara för cool!!! ;-)
Läser din blogg varje dag, älskar dina kommentarer och påhitt!!

/Sofia

Anonym sa...

Gillar din blogg, du har snygg stil, coola outfits och dessutom humor!!!

Linda K sa...

sofia och tina: blir alldeles mallig av allt beröm, tack snälla :)

Linda K sa...

den tjocke konsulten: Bruno rules!:)

Anonym sa...

Haha!
Så BRA att du visar alla(?) alternativa bärvarianter! :-)
Inspirerande och glädjespridande.
Tack för en bra start på da'n!

Anonym sa...

Det är väl klart låsgrejen ska sitta kvar, tycker jag i alla fall, som du säger linda, det är ju en del av väskan! =)

Jag bär min nummer 1 och nummer 2 förresten=)

Linda K sa...

helena: tack själv för gullig kommentar :D

emelie: låsgrejen stayson the bag! Snygg väska du har :)

Anonym sa...

Ha ha ha... Du har så skön humor! Tack för hjälpen. Det blir nog en sådan. Någon läsare som vet var i Malmö eller Malmö-trakten som Mulberry säljs?

Linda K sa...

annica: Vad jag vet finns Mulberry bara i Göteborg och Stockholm. Gör en resa! :)

Anonym sa...

Denne kommer jo sent, men Annica: Vet at Bristol i Helsingborg har hatt Mulberry, kanskje verdt et forsøk??

Ellers: Jeg bærer min oak (som jeg synes er den fineste;-))som nr. 1, 2 eller 4; veldig ofte 2. Og jeg har også låsen fortsatt hengende. Ååå, nå fikk jeg lyst til å bruke min fiiine Bayswater (er LV Noe som får være med på jobb i dag:-))