fredag, januari 4

Vilket tryck!

På sista året/åren har det tillkommit en del tishor med tryck. Kul att ha till kostym eller bara med jeans. Idag såg jag en med Twiggy över hela framsidan. Fast på Gina Tricot och kvallen där känns ju sådär.

Här har vi hur som haver:

Röd med tryck Clean up or die från Katharine E Hamnett
Vit med grått tryck från Acne
Vit (som jag spillt jos på!) med tryck Love love love från Luella
Svart med vitt tryck Uhu Garreth Pugh från House of Holland
Gå med Musse Pigg från Ink + Paint
Mörkgrå med Blondie från Amplified
Ljusblå med änglar från Fiorucci
Vit med Rolling Stones-loggan från Amplified (sannolikt fejk)


6 kommentarer:

Anonym sa...

oj - jag trodde nästan att du startat bloppis ;)

Linda K sa...

hedgehog: ho ho, så roligt ska vi inte ha :D

Anonym sa...

Utan att ljuga så sitter jag med just den tischan (hur man nu stavar det) till mina svarta plyshmjukisar och myser. Kvaliteen är som sagt inte den bästa på Gina och jag undrar hur min kommer att se ut efter tvätt, men nu har den legat så länge i lådan att den behövde komma fram i ljuset. Nåja det jag ville ha sagt är att ibland kan man behöva unna sig lite "använda bara en gång förmodligen" kläder, och vem vet, vipps är det prima kvalité.

Linda K sa...

miah: jo det är klart att det kan funka ibland, men över lag tycker jag det mest känns trist när man vet att det inte kommer att hålla. fast cool är den :D

Anonym sa...

Har en mörk rosa, eller något sånt, med svarta döskallar på. Men den,jeans och svart kavaj gjorde jag min talardebut i kommunfullmäktige. Riktigt fint!

Fick kommentaren, det märks att du inte tillhör medelåldern i denna församlig.

Linda K sa...

angelica: cool :)