söndag, januari 20

En Ylva för själen

För ungefär ett år sedan fick jag gå på Ylva Liljefors visning. Min förstavisning ever! Det var såklart kul och cool. Och sen dess har jag känt lite "we´re like that, me and Ylva". Ja ni vet (?).

Hennes plagg är ju rätt dyra. Fram till nu. Designsverige rear, och med hjälp av Engla (tack snälla) blev priset för den galet söta blusen fullkomligt hanterligt.

OM jag nu lyckades. Det har hänt förr att man klickar en helg och sen får dystert besked på måndagen. Den som inte får en tegelpanna i huvudet får se!

12 kommentarer:

Minna sa...

Led mig icke i frestelse kvinna.

Linda K sa...

minna: sent skola syndaren vakna. klicketiklick!

Miss Upsey Daisy sa...

Just nu håller jag tummarena för PD Annies lägenhetsvisning. Är det okej om jag håller tummarena för dig imorgon? Annars rör jag bara ihop saker och ting!

Anonym sa...

hög LindaK-faktor på denna tycker jag )

Solrosfrö sa...

Jättefin, men nu är den som sagt slut på deras lager ;(

Linda K sa...

miss ud: helt ok! bugar och bocker :)

recidiv: ja heller hur :)

jessika: precis...

Peace in mind sa...

Cute Linda-style. Hoppas:)

Linda K sa...

anna funderar: jag med :)

Lox sa...

Sötare än socker. fanns en wrap-klänning där som lockar oerhört.

Fasiken att jag har köpstopp!

Linda K sa...

lox: mmm fasiken ;)

Annie - PD sa...

Åh, finfin!
Håller tummarna för att du får den :)

Linda K sa...

annie: tack :)