torsdag, januari 10

Jag får aldrig nog

Aoooo-aompapaaa...shicki shicki shicki chicki papaa.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Skitsnyggt!!!! Please give us some stripes.

Linda K sa...

cosmopolit: ja ja det är så fiiiiint! :D

Anonym sa...

Mkt Snygg!

Linda K sa...

sara: mmm!

Anonym sa...

Randigt! Me like! Häromda'n var jag i Kista galleria/köpcentrum för första gången. Kom hem med lite reafynd, och påsarna innehöll: två par randiga vantar, ett långt randigt linne, en randig halsduk, en randig PoP-tröja (ej rea)med tillhörande långkalsong OCH gardiner till sovrummet. Jo då, randiga. *ler* *njuter* (Det roliga var att detta att allt var randigt konstaterades av min 13-åriga dotter när jag kom hem och packade upp allt! Jag hade inte ens lagt märke till det. OCH!, dottern tog det ena paret vantar och sonen, 10 år, tog det andra...)

Isan

Linda K sa...

isan: HA HA HA! ja randigt ÄR fint :D

Anonym sa...

Linda: Ja, visst är det! Och det är roligt när ens barn "smittas" och tycker att mamsens inköp är kalasfina! Men baksidan av det är när ens randiga vantar/sjalar/halsdukar är på vift och kommer hem i ett helt annat skick än man är van att se dem i. Men med en tvättmaskin i huset löser sig det mesta. Så, go ahead kids and folks! Låt er bli inspirerade!

Isan

(som ikväll hängt vid datorn och kollat tapeter... Men, randiga? Hm. Troligen inte, troligen aldrig på ti'n...)

Linda K sa...

isan: randiga tapeter känns väldigt... tonåren för mig. sonen har ännu inte börjat lägga beslag på mina kläder, men vi får väl se... :D

Fåfängan sa...

Ahhhh, snyggt, snyggt, snyggt!! Ränder är snyggt!!

Linda K sa...

fåfängan: ja visst är det! jag blir alltid helt till mig av ränder :)