fredag, oktober 12

Ännu mer barnsnack

I min enfald gick jag först till biblioteket i mitt lilla centrum och sen till bokhandeln för att leta efter The fifth child av Doris Lessing. Blev så väldigt sugen på att läsa den efter tips. Om den fanns? H-A H-A H-A (långsamt och inte alls glädjefyllt).

Hade inte tid att reservera den på bibblan. Och i bokhandeln är det samma visa som alltid. Dom har aldrig en bok inne som jag vill ha. Och dom kan inte svara på när eller om den kommer. Fast det skulle den inte göra nu för den fanns inte alls hos förlaget.

Så är det någon som har ett ex av The fifth child över är jag alltså mycket intresserad. Svenska eller engelska spelar ingen roll.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Om du orkar vänta :-D
http://www.adlibris.se/product.aspx?isbn=0679721827

Linda K sa...

nattvinge: kalas!

Anonym sa...

jag kan skicka dig ett ex. från mitt lilla gymnasiebibliotek, vi har flera ex. Meddela nån adress bara:)

Linda K sa...

helenamariacecilia: är det sant? gulle dej! har du nån mailadress?

Anonym sa...

helena.reinedahl@eskilstuna.se

Linda K sa...

helenamariacecilia: prima!