lördag, februari 3

Under tiden

Mitt bloggberoende känns extra tydligt nu, eftersom jag inte kan låta bli ens under melodifestivalen. Men, kvinnor är ju bra på att göra flera saker samtidigt, så det är inget problem. Nu till exempel tittar jag på tv, bloggar och äter paj.

Nummer ett var ingen höjdare. Men vad snyggt det var med den där blå- och gulrandiga slirren!

UPDATE: Nej men vänta nu. Först Linda Bengtzing på Grammisgalan och nu bidrag nummer två. Korsett ovanpå blus? I grälla färger? Har jag missat något väsentligt, eller kan vi bara hälsa ännu en dam välkommen till hiskeliga klubben?

UPDATE II: dom som sjunger efter Anna Book, är det på riktigt eller en plojgrej?

UPDATE III: jag antar att man kommer att gå och nynna på flera av dom framöver, men än så länge känns allt sådär. Men snygga kläder har han ju.

UPDATE IV: Första programmet snart över. Nu kan det bara bli bättre?

11 kommentarer:

Unknown sa...

ABW is da shit! Har du blivit så gammal att du inte fattar det ; )

Anonym sa...

Sjöng han inte han i ABW jäkligt falskt? Det kan ju också vara så att det är jag som är helt tondöv ;)

Cecilia sa...

Okej du hade rätt! Jag har precis kräkt lite under Tommy Nilssons nummer:o Det enda som har varit bra var Andreas snygga kläder. Är djupt besviken, måtte det bli bättre.

Linda K sa...

janne: vad säger du, unge man? jag hör så dåligt nuför tiden... :P

mocca: många som sjöng falskt tycker jag :O

cecilia: han lät precis som han alltid brukar göra. håller med, måtte det ljusna!

Glamourbibliotekaren sa...

Addis Black Widow var noe av det mest tragiske jeg har hørt i hele mitt liv!! :-D

Linda K sa...

glamourbibliotekarien: HA HA HA jag instämemr! :D

Camillas lockar sa...

Alltså MF är ju årets event! Lite arbetsskadad är jag förvisso, som jobbat med det i flera år. Men för sjutton vilken fart! Är programledarna lite sådär så är det alltid nån artist som får en att garva ögonen ur sig :-) Luuk får bara godkänt, men bara för att den där bruden som låtsades ha vunnit var så faaaataaaalt pinsamt dålig. Hela Göteborg - ska självklart dit!

Anonym sa...

Det lilla jag så var USELT!! Och underhållningen emellan låtarna och dylikt fick mig att tänka på lågbudgetproduktion från öststaterna... Så ja, det kan, och måste, bara bli bättre.

Linda K sa...

camillas lockar: jag ger luuk mvg jag :)

åsa på åsen: då inväntar vi nästa helg :D

Kajsakarin sa...

Jag blev också lite konfunderad över de där korsetterna... för snyggt var det inte.

Linda K sa...

kajsakarin: nä inte min (någons?) stil alls!