onsdag, februari 14

Du-dunk du-dunk

Jag gillar inte gelehjärtan med socker på och tur är kanske det. Har nätt och jämt kommit över skumtomteorgierna, hur skulle det se ut om jag genast kastade mig över dessa röda geleklumpar? Och tänk om jag gillade marsipan, då skulle ju påskkycklingarna snart göra entré i mitt liv. För att inte tala om dom där äckliga godisäggen som ser ut att vara minst två år gamla där dom ligger i sina påsar. Som antagligen plockas fram år efter år efter år men som aldrig köps. Men som mirakulöst alltid ändå hamnar i ens påskägg!

Men nu gick jag händelserna i förväg. Hjärta på er allihop. Med eller utan gelehjärtan.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åhå, det borde finnas en marknad för skumtomtar i form av hjärtan alltså? Ha så kul hos Ylva!

Linda K sa...

mel e: om det inte redan finns? :D tack, det ska jag !

Anonym sa...

Hjärta på dig också!

Ann sa...

Söt och glad var du ida´!
Glad alla hjärtan dag på dig!
Hatar dallrig godis-
fin mörk choklad skall det va.
Konstiga meningar det blev, halvrim lite här o där ;)

Linda K sa...

jenny: :)

ann: åh tack! Håller med, hellre choklad än daller :D