onsdag, februari 14

Vad är grejen?

Jag har också alltid undrat! (Egentligen tycker jag inte om såna här inlägg med bara en länk som inte säger en någonting förrän man klickar på den. Och ibland tar det jättelång tid för den nya sidan att komma upp och då blir jag ännu mer frustrerad. För er som inte orkar klicka vill jag ändå berätta att den leder till den eminenta bloggen Vad är grejen? och handlar om långhåriga män och deras förekommande i tv. Personligen tycker jag att det är värt att klicka på länken.)

6 kommentarer:

Annie - PD sa...

Men vad besviken jag blir på att E-type inte var med på det lilla kollaget... Han är ju urtypen för "kille som borde ha klippt sig för länge sen" :D

Annie - PD sa...

Hmm, kom på att han väldigt sällan syns på SVT... Men kanske snart ;D

Emanuel sa...

Sant. jag glömde bort honom.

Linda K sa...

annie: urr ryser vid tanken!

emanuel: nu minns vi honom :)

Lindas trädgårdsblogg sa...

oops, jag gjorde en sån länk häromdagen :-o

Linda K sa...

linda v: jag gör det också då och då...