onsdag, februari 14

Like a virgin

Klart det var tokfett att gå på Ylva Liljefors visning i eftermiddags. Tack snälla Anna för att jag fick vara du en timme. Jag var ute i löjligt god tid och hann insupa atmosfären. Cool lokal, coola människor, coola rosenblad på hela catwalken. Mindre cool rökmaskin som saboterade foton och mina linser.

Jag varken kan eller orkar försöka vara Hotspot, men visningen kändes typ... fransk. En del galna saker, en del jag med glädje själv skulle strutta runt i. Blev kär i ett par röda byxor tillecksemmpell.

Halvtimmen gick på tio minuter kändes det som. Och sen fick jag goodiebag! Iiiii. Bland annat med en MUS-burk med små röda hjärtan. Hur sött var inte det dagen till ära? Sen när jag stod hemma i badrummet och spillde ut hälften av hjärtanen i handfatet undrade jag stilla vad det är jag ska göra med dom. Jag undrar än.


7 kommentarer:

Anonym sa...

Fin var den. Och gratis. That´s it-man behöver inte ha den till ngt nyttigt ;)

Anonym sa...

Jo nu måste du köpa en sorts gel som ska vara fettfri att fästa sånt där löst klitter med, precis uppe under ögonbrynet tex. Hihi! Vad kul det låter. Jag kollar Vagabond imorgon, och tänkte låna Hotspots checklista raktav, ba!

Linda K sa...

ann: nånstans i ansiktet misstänker jag...

mel e: aha! vagabond, vad kul! jag inväntar rapport :)

Anna sa...

Vad bra!! :) Ser coolt ut!

Linda K sa...

anna: kanske inget man smörjer in hela ansiktet med dagligen, men ett hjärta eller två på kinden kan ju vara sött :)

Anonym sa...

NEJ, jag missade dig helt :( Jag ville ju säga hej. Jag funderar på att klistra mina små hjärtan på alla hjärtans dagskorten nästa år :) Jag tror knappast jag kommmer använda dem i ansiktet eller på någon annan del av kroppen...

Linda K sa...

miashopping: jag såg dig tvärsöver lokalen men kände inte att det var helt lämligt att älja över catwalken under visningen ;) hälften av mina hjärtan ligger på badrumsgolvet, resten ska jag nog också spara :D