måndag, februari 26

Kortkort

Jag fortsätter visst att knycka låna bilder från Modette-bloggerskan. Förlåt Eleonore, men det är såklart för att jag blir galet inspiererad. Nu blev jag ännu mer sugen på en kort frisyr. Jag vet mycket väl att man aldrig ser ut som kändisarna i håret, hur många foton man än tar med sig till sin frisör. Men det kan vara inspirerande. Nu när jag ändå har rätt kort hår kan jag ju passa på att vara kortkort.

Jaja, jag har några veckor på mig att grunna.

UPDATE: en till som gillar frisyren.

12 kommentarer:

Anonym sa...

riktigt snygg frisyr!! jag röster för, och hoppas, att du vågar! :)

Linda K sa...

tone: tack för stöd! :D

Ann sa...

Det är galet snyggt och faktiskt tänkte jag direkt på dig i frillan när jag såg det första gången. Det bara måste betydda ngt.
Ett tecken en jesus...eller hur du/ni brukar använda uttrycket..;)

Linda K sa...

ann: ett tecken sannerligen en jesus! :D

Anonym sa...

Jag är för. Tror att du kommer att bli (omöjligt, jag vet) ännu snyggare i den frillan!

Linda K sa...

anneca: raring :)

Anonym sa...

Jättesnyggt. Det är väl den frisyr Mia Farrow hade i "Rosemarys baby". Urläckert om man passar i kort. Och dt gör ju du :)

Laila och Johan sa...

Det är grymt snyggt med en kort frisyr, kör på om du verkligen vill, själv är jag för feg tyvärr..!

Anonym sa...

Håller med de andra ;)
Kör hårt!
Själv kapade jag håret strax ovanför axlarna i fredags -är så nöjd :)

Eftersom som mitt hår är självlockigt så ser jag ut som en champinjon i håret om det är föööör kort -haha

Linda K sa...

annicab: det enda jag bävar för är att min självlock ska komma fram tiofalt...

loppanlej: jag har ju inte jättelångt hår nu, så blir det misslyckat är det ju bara att låta det växa ett par månader :)

mocca: låter jättefint på dej! hö hö mitt hår tenderar också at tlocka sig åt alla möjliga håll och kanter ju kortare det blir :P

hanna sa...

I say våga! Kort hår är underbart! :)

Linda K sa...

hanna: ja jag tror jag går en korthårig vår till mötes :)