fredag, februari 2

Agenda

Nu har jag tillbringat avsevärd tid med att försöka ragga(dish) en kamera på jobbet. Men icke. Utseendefixerad, jag? Mja en del. Men det har liksom blivit en vana att fota dagens outfit, och utan den känner jag mig lite naken. Idag är jag dessutom extra fin. Jag är blå. Får visa ikväll om jag får nån passande födelsedagspresent...

Ska göra idag då:
  • jobba jobba jobba
  • ansiktsbehandlas under ett par ljuva timmar på eftermiddagen
  • bjudas på god middag med vin och skönsång (eller nja...) av maken
  • softa hemma med min lilla familj (partaj med tjejerna kommer längre fram)

8 kommentarer:

Minna sa...

Hipp hipp hurra Linda! Kram och grattis!

(oh vad det är härligt att ha semester, jag gick just upp...)

Anonym sa...

Ah, ja ja GRATULIEREN meine freunde!

35...jag jobbar hårt på att komma ikapp dig men det går inte...33 till sommaren, gut!

Såg på Oprah att "40 is the new 20...", enligt Janet Jackson. Vänta nu, ser jag på Oprah!? :|

Linda K sa...

minna: tack söta semesterflickan! :D

mafo: Ah bitte sehr, liebe helmut!
HA HA HA ja du ser på Oprah! :D ...men janet jackson, är inte hon typ...74?

Anonym sa...

Aaahh..ansiktsbehandling...Lyllo!! Tror att mitt snart lika gamla ansikte skulle behöva en sväng behandling det med!
Grattis, grattis på bemärkelsedagen!
Oj, vad hände? Jag som bara brukar läsa och aldrig kommentera...

Laila och Johan sa...

Det låter som en härlig dag, förutom jobbandet kanske.. ;)

Linda K sa...

lindie: tack rara! kul att du kommenterar :D

loppanlej: jobbandet är snart över :D

Anonym sa...

Grattis från mig med! Jag är faktiskt lite nyfiken på vad det är i paketet från mint & vintage...

Linda K sa...

tina: tack snälla! ja du ser en tjuvkik ovan :)