fredag, februari 2

720202

Min banner är från och med idag en lögn. Jag har tänkt på en sak. Jag tror det räcker nu. Jag ska nog inte bli äldre. I siffror alltså. Trettiofem blir så bra så. Så om ett år tänkte jag inte fylla trettiosex, utan helt enkelt bara trettiofem igen. Göra en Charlotte. Förneka sanningen? Vägra åldras med värdighet? Nåja, mycket kan hända under ett år. Jag kanske ändrar mig. Trettiosju låter till exempel mycket trevligare än trettiosex. Kanske rent utav bestämmer mig för att hoppa över ett år istället.



Varsågoda och ta lite tårta nu!




UPDATE: Men TACK för alla grattisar, blir så glad! Tårtan tog visst slut, här fortsätt med bakelser!

66 kommentarer:

Polly sa...

Superdupergrattis på Din Stora Dag! Ser framemot att få en presentredovisning under dagen. Stora kramar!!

Kerstin sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS puman :) PUSS.

Anonym sa...

Grattis!
/Susanne

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen! Hoppas du får en toppendag :). Kramelikram!

Anonym sa...

Stort grattis! Hoppas du får en härlig dag!

Anonym sa...

Har läst din blogg för snart ett år nu och LOVE IT! Du är verkligen en inspiration!! Grattis!!

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen. Om inte annat är födelsedagar väldigt trevliga, det är ju en dag då man brukar kunna få fina saker inslagna i små paket av sina nära och kära. Det är inte fy skam och en ganska god anledning till att vilja fylla år igen. Hoppas du får en rolig dag med många presenter, mjuka som hårda.

Anonym sa...

Hurra hurra hurra!
Grattis Linda!

Unknown sa...

Grattis grattis! Önskar Herr Wallin

PS. tårtan tog slut. Finns det mer? DS.

Mary Lady Luck sa...

Grattis på stora dagen!!

Annie - PD sa...

GRATTIS igen :D
Men vem räknar år man fyller? Det viktiga är antalet skor som vi har. Det vet du och det vet jag :D
Kram kram

Anonym sa...

Jamen, grattis på bemärkelsedagen då önskar en daglig läsare!

Frida sa...

Stort grattis! Så härligt att fylla år på en fredag, bättre kan det väl knappast bli!

Fia sa...

Grattis Grattis Grattis.... Hoppas att du får en jättebra födelsedag... Och jag med. Jag fyller oxå år idag :) Hurra för oss!!

Anonym sa...

Gratulerar på din dag, från en daglig läsare i frå Karlstad./Tina

Snart tretti sa...

Gratulerer så mye med dagen!

Anonym sa...

Hurra för dig idag!!!

Jag kommer aldrig att glömma din födelsedag nu för syrrans mellankille fyller samma dag. Du ska få paket hos mig också :)

Anonym sa...

Grattis grattis på 35-årsdagen!
72 är minsann en himla flott årgång och jag är ganska säker på att vi bara blir bättre och bättre med åren : )

Kommenterar inte så ofta, men har läst din blogg i princip dagligen i över ett år och den ligger definitivt med på min topp 3 apselut-favorit-bloggar!

(dessutom har jag vaga aningar om att du och jag gått i parallellklass i grundskolan, men jag är inte säker....spännande va?)


Grattis återigen och jag säger som Polly - ser fram emot en ordentlig presentredovisning (inkl. de du själv har köpt : )

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!
Kram

Anonym sa...

Hipp hipp hurra! Grattis på födelsedagen. Jag slutatade fylla år efter 27.... sedan har jag haft jubileum efter det.

Laila och Johan sa...

Hurra hurra hurra på din stora dag!!! Grattis!!

Anonym sa...

GRATTIS GRATTIS!! hoppas du får en underbar dag!!

Catherine sa...

Hittade hit idag! rolig blogg och grattis på födelsedagen!

Anonym sa...

Stort grattis på födelsdan!

Anonym sa...

Grattis!

Anonym sa...

Grattis! Blir det fest? :-)

Anonym sa...

Janne åt tydligen upp all tårta ;),kan du baka en ny? Åt ju en bit tårta (chefen fyllde år)så det räcker för mig. Stort GRATTIS i alla fall på födelsedagen!! Samma önskan som Polly,att du ska återkomma med redovisning av presenterna.

Anonym sa...

Stort Grattis! :-)

Anonym sa...

Stort grattis på födelsedagen!!

Anonym sa...

35 år är ju en finfin ålder! Jättegrattis till den coolaste bibliotekarien nånsin!!

Anonym sa...

GRATTIS på den stora dagen!

Sofia sa...

Grattis till dig (och till mig!). ;)

Anonym sa...

Gratulerer med dagen!
Jeg er en de norske bibliotekarene som leser bloggen din med stor interesse og glede :-) Måtte dagen (og helgen) bli fylt med gaver, kaker, familie og venner!!!

Varm hilsen fra Anette

Doris och Rita sa...

Grattis!
Supersmarrig tårta. :)

Anonym sa...

Hipp hipp HURRA
ewac

Anonym sa...

Grattis kära Linda K! Ville komma på något roligare att säga men det är helt blankt just nu och det är iallafall kontentan av det jag vill ha sagt :)

Anonym sa...

Grattiskramar!!

Anonym sa...

Grattis, grattis, grattis!!

Linda sa...

grattis grattis garttis kära du! skickar en jättekram, en lusfri en, genom weblandskapet till dig! grattis!

Anonym sa...

Grattis, grattis, grattis!!!!!
Njut, ät tårta, känn dig bortskämd! Stor kram!!!

Anonym sa...

Jättegrattis! Hoppas att du får en underbar födelsedag!

Cecilia sa...

Grattis på bemärkelsedagen. Ha en underbar dag!

Anonym sa...

Jättegrattis från markienne som smyger i bakgrunden :)

Anonym sa...

GRATULERER!Håper du får en super dag! Enig med deg i at det er nok med 35..hilsen ei som nettopp ble 36/monica:)

Anonym sa...

Grattis! Vi vil se presenter!

Anonym sa...

Stort grattis! Hoppas dagen idag blir fin som snus!

Glamourbibliotekaren sa...

Her er en kake til deg!

(eeeh.. bytt ut Laura med Linda..)

Ha en fin fødselsdag! :)

Terése sa...

Många grattis på födelsedagen!

Linda K sa...

alla: taaack alla snälla rara! Och grattis tillbaka till alla andra som också fyller år ifag :D

Anonym sa...

GRATULERER!!!! Ønsker deg en strålende dag! *Klem*

Anonym sa...

Grattis och hurra på din dá :D Och tack för bakelsen :)

Anonym sa...

Var så många grattis här att du dränks i tårtor och bakelser - men ännu ett från en som njuter av att få läsa här varje dag.

och du - jag tyckte trettiosex var toppen, har inte riktigt vant mig vid trettiosju dock. Skrev det med pyttesmå siffror idag. Nästa år tänker jag i alla fall inte fylla år...

Anonym sa...

jag säger då det, ett stort GRATTIS önskar jag Dig och njut av dagen!
Nu tar jag en bit bakelse som du bjuder på, tackar tackar!

Anonym sa...

GRATTIS! Hoppas du har en bra dag!

Sara sa...

Grattis grattis! Hoppas du har haft en bra dag hittils och får en ännu bättre kväll :)

Linda K sa...

alla igen: tack nu börjar jag snart grina av alla grattisar... :)

Anonym sa...

Hurra for deg -ha en super fødselsdag! Og TUSEN takk for denne fantastiske bloggen:-)Hilsen nok en bibliotekar fra Norge!

Anonym sa...

Grattis, grattis!!! Paketredovisning kommer senare hoppas jag.

Hoppas dagen varit bra och att du får en suverän kväll!!

Grattis, grattis!!

Anonym sa...

Grattis!!

Linda K sa...

alla: tusen tack raringar! redovisning kommer... :)

Sara sa...

Grattis! Lite sent men jag hann skriva det innan det blev ny dag iallafall :)

Linda K sa...

sara: tack söta! :D

Lindas trädgårdsblogg sa...

Oj jisses, är det i år vi fyller 35?! Stooooort grattis!

Linda K sa...

linda v: taaaack! :D och,ja det är i år!

Anna sa...

Grattis i efterskott!!

Linda K sa...

anna: tack så mycket :)