måndag, mars 10

Lycklig

Jag har fått en underbar present idag. Men jag måste måla naglarna innan jag känner mig värdig att visa den på.

UPDATE: "Att bäras vid vårpromenader med barnvagn (eftersom soliga vårdagar ofta är kyligare än de ser ut)." Med en söt påse att förvara dom i, och antagligen det finaste kort jag fått sen... jag konfirmerade mig?

50 procent alpaca, 50 procent silke. Helt fantastiskt sköna och mjuka. Sonen och jag turas om att ha dom. Jag tänker ha dom i morrn!



Tack söta A, jag är stolt som en tupp!

UPDATE II: Skaperskan av dessa fina bjuder på mönstret för den som kan och vill. Maila mig så skickar jag!

29 kommentarer:

Annie - PD sa...

oooh, spännande!
Vad kan det vaaara....??

L8 sa...

Väntar med spänning och funderar på vad det kan vara. Rosett att knyta om pekfingret för att du ska komma ihåg något kanske??

Linda K sa...

annie: nåt jättefint :)

l8: bättre upp! :P

Anonym sa...

men skynda o måla då!!!!!

Minna sa...

shit! Visa innan kl. 21 pls.

/zzzz

Linda K sa...

hedghehog och minna: kommer nu!

Åsa sa...

*väntar och väntar*

Anonym sa...

hej!
väntar oxå...
Sedan så undrar jag över bok tipset, jag kommer inte vidare så man kan läsa om denvad gör jag för fel?//B

Linda K sa...

stumpan: wait no longer!

b: färdigt! vilket boktips menar du?

Anonym sa...

I aim to please! ;)

Solrosfrö sa...

Jättefina. Hemstickat eller kan man härma? :D

Linda K sa...

sexy lexy: gulle dej! :D

jessika: present, så jag vet inte :)

Anonym sa...

midvinterblod uppe till v�nster. //B

Linda sa...

åh vad fina!
själv fryser jag mest om fingertopparna!

Gulligan sa...

Vilka mysiga..vill kunna sticka!

L8 sa...

Men, så fina!!! Såna snälla kamrater skulle jag oxå vilja ha! Är det förresten sonen på högra bilden? Eller är det du före manikyr och med andra kläder?

Anonym sa...

ååååh - vad fina!!!

Linda K sa...

b: jaså, det är en länk till www.bokfynd.nu där du kan jämföra priser :)

linda: jag ska sola fingrarna i vår :)

gulligan: jag också!

l8: japp sonen till höger :)

hedgehog: eller hur!

Anonym sa...

Hittade den på biblioteket å satte upp mig på kö.
Jättefina "vantar" //B

Linda K sa...

b: då har du nåt att se fram emot! ja visst är dom :D

Anonym sa...

Åh vilka superduperfina! Och vilket mysigt användningsområde!

Önskar jag hade tålamod att sticka mig ett par ;)

Kram K

Linda K sa...

k: bortskämda jag behövde inte ticka själv :)

Marita sa...

Tänk om man kunde sticka... *suck*

Linda K sa...

mi: mmm!

Anonym sa...

Superfina. Skulle gärna ta mönstret, men jag kan inte hitta ngn emailadress på din blogg?

Linda K sa...

sara t: har mailat dig :)

Anonym sa...

Nu är jag sådär blind igen. Jag vet att jag sett din email... nånstans... Har nämligen funderat och kommit fram till att det är perfekt att handarbeta framför tv:n om kvällarna... dessutom är det precis sådana jag kommer att behöva när jag är tillbaka i min vanliga frostiga värld och kärnkraftverket är på utsidan.

pinglan sa...

Hej, vilka jättefina handvärmare.
Skulle gärna vilja ha mönstret.

Linda K sa...

nattvinge: har mailat dig! :)

pinglan: maila mig! min adress finns en bit ner i högerkolumnen :)