torsdag, mars 20

Vågat, men sån är jag

Nä jag tror att jag hottar upp tillvaron genom att åka till Stinsen!

Hade jag hållit mina hästar till påskafton hade jag kunnat "få din skiva signerad av idolvinnare Marie Picasso när hon uppträder klockan 14". Uppträda i Stinsen shoppingcenter. Det är lägre än Glocalnet.

UPDATE: När jag tänker efter finns det något som är ännu lägre. Att åka till Stinsen på påskafton för att se Marie Picasso.

UPDATE II: Lägst av alla är kanske ändå jag själv som sitter här och hackar på folk som gillar Marie Picasso.

UPDATE III: Som bot kanske jag tar en sväng förbi Stinsen på lördag då...

UPDATE IV: Fast då måste jag ju köpa skivan först! Om man inte kan göra det på plats. Får kolla upp det idag.

9 kommentarer:

Anonym sa...

ja - det är väldigt lågt, och vem gör det på påskafton liksom? Okej om det varit Christer Sjögren.

Linda K sa...

hedgehog: jag ska skrika I LOVE STIIIIINSEN när jag tågar in!

Anonym sa...

Erkänn du egentligen sitter och har kommit på allt detta för att du gillar Marie lite?! ;-)

Anonym sa...

Det vore lite coolt om hon skrev sin autograf på din mage! Marie Picasso, med spritpenna liksom. Fast, ännu hellre Christer Sjögren.

Anonym sa...

Vad hände på Stinsen?
Har du några bra tips för London?
Vi åker dit på söndag.
ewac

Linda K sa...

sin: sorry det kan jag bara inte.

polly: HA HA HA! :D

ewac: inte mycket hände. däremot tror jag allt händer i london. enjoy!

Anonym sa...

Ganska nyligen hemkommen från Stinsen. Det blev dyrt.....

Linda K sa...

axelina: jaså? jag hittade bara mat och ett nagellack :P

Anonym sa...

Alla artister gör skivsigneringar som Marie Picasso gjorde i stinsen, du verkar inte ha alla hästar hemma om du inte fattar det!