onsdag, mars 19

Gone fishing?

Eh, hallå? Bäbisen?

19 kommentarer:

Kojja sa...

Den är tillbaka... :-)

Camilla sa...

Yvonne Lombard sa: "Fördelen med att vänta barn är att man vet var de håller hus". Det verkar inte gälla din bäbis ;)

Linda K sa...

kojja: phu!

camilla: nä, den drog en stund. men nu verkar den vara tillbaka :P

Anna funderar sa...

Lurig unge där, kommer bli en sån som rymmer på IKEA o dyl!

hedgehog-sara sa...

april april liksom :)

Spiro sa...

Haha, det kanske betyder att den är påväg ut?? ;o)

Christina sa...

Haha! den ligger i pipeline :)

Linda K sa...

anna funderar: shit!

hedgehog: lite i förskott :P

spiro: tror jag skulle känna det? ;)

christina: den får vänta några dagar :)

Miss Upsey Daisy sa...

Jag tror att det är maken som städat bort bebisen...

Mårr sa...

Den kanske har fixerat sig - väldigt långt ner? :)

Hotness sa...

Har dtt armband kommit än? Är så nyfiken på vad du tyckte om det.

fru A sa...

nämen! lättad att se att den är på plats idag... (inatt drömde jag att min bröt sig ut genom magen à la Alien. den var helt vild och jag var rädd för den... hrm...)

Linda K sa...

miss ud: SÅ handyman är han inte... ;)

hotness: JA! det är jättefint och charmigt, tusen tack :D

fru a: ja har man egentligen nån garanti för att det verkligen är en bebis där inne...? ;O

Minna sa...

Har den smitit ut? Vilken drömförlossning!

Linda K sa...

minna: nä den är tillbaka nu...

Peter sa...

Haha, rolig liten krabat. Vänta bara till han eller hon skapar upplopp på dagis...

Linda K sa...

peter: genom att försvinna? iiiii!

Armand sa...

jag säger bara "Grab bag"!

i min ligger bla en EPIRB,

vad vill du ha i din!? :)

fundera på det över påsken,

glad påsk.

Linda K sa...

armand: bag is packed! :) dito!