onsdag, mars 19

Gone fishing?

Eh, hallå? Bäbisen?

19 kommentarer:

Anonym sa...

Den är tillbaka... :-)

C. Meow sa...

Yvonne Lombard sa: "Fördelen med att vänta barn är att man vet var de håller hus". Det verkar inte gälla din bäbis ;)

Linda K sa...

kojja: phu!

camilla: nä, den drog en stund. men nu verkar den vara tillbaka :P

Peace in mind sa...

Lurig unge där, kommer bli en sån som rymmer på IKEA o dyl!

Anonym sa...

april april liksom :)

Spiro sa...

Haha, det kanske betyder att den är påväg ut?? ;o)

Anonym sa...

Haha! den ligger i pipeline :)

Linda K sa...

anna funderar: shit!

hedgehog: lite i förskott :P

spiro: tror jag skulle känna det? ;)

christina: den får vänta några dagar :)

Miss Upsey Daisy sa...

Jag tror att det är maken som städat bort bebisen...

Marie sa...

Den kanske har fixerat sig - väldigt långt ner? :)

Anonym sa...

Har dtt armband kommit än? Är så nyfiken på vad du tyckte om det.

anna sa...

nämen! lättad att se att den är på plats idag... (inatt drömde jag att min bröt sig ut genom magen à la Alien. den var helt vild och jag var rädd för den... hrm...)

Linda K sa...

miss ud: SÅ handyman är han inte... ;)

hotness: JA! det är jättefint och charmigt, tusen tack :D

fru a: ja har man egentligen nån garanti för att det verkligen är en bebis där inne...? ;O

Minna sa...

Har den smitit ut? Vilken drömförlossning!

Linda K sa...

minna: nä den är tillbaka nu...

Peter sa...

Haha, rolig liten krabat. Vänta bara till han eller hon skapar upplopp på dagis...

Linda K sa...

peter: genom att försvinna? iiiii!

Anonym sa...

jag säger bara "Grab bag"!

i min ligger bla en EPIRB,

vad vill du ha i din!? :)

fundera på det över påsken,

glad påsk.

Linda K sa...

armand: bag is packed! :) dito!