onsdag, mars 26

Sång till klänning

Så, nu efter att ha sett filmen är det helt kört. Jag måste ha den klänningen. Jag sjunger:

Can’t live
If living is without you
I can’t live
I can’t give anymore
Can’t live
If living is without you
I can’t live,
I can’t give anymore

Ohhhhhh (No can’t live)
No no no (No I can’t live)
I can’t live (No can’t live)
If living is without (No I can’t live)
I can’t live (No can’t live)
I can’t give anymore (No I can’t live)

... jorå men vilket brittvinter vi har fått då...

10 kommentarer:

Anonym sa...

vad fin du och magen är idag!

Åsa sa...

Hjälp vad mysko: på bussen till jobbet satt det tre tjejer och pratade om en konsert de skulle vara med på och om vilka sånger de skulle sjunga. De satt och pratade om Without you jättelänge och jag tänkte att det var jättelängesedan jag hörde den. Och nu när jag kommit hem och läser din blogg så dyker den upp där med...spooky! :)

Linda K sa...

tina: tusen tack! förhoppningsvis mindre mage inom kort ;)

åsa: sånt är ganska creepy, tycker det händer med jämna mellanrum :O

L8 sa...

Jo, jag har fattat att du vill ha den. MEN - det var inte det jag ville kommentera. Utan din mage. Jisses vad häftig den är!!! Ser absolut ut som att bebisen vill ut. Nu!!!

PS: Den indiskatröjan ligger någonstans i mitt skåp. Fullständigt bortglömd...

Petra sa...

Om du orkar kolla på min sida så har jag just idag lagt ut en jätteintressant (!) version av just den låten. På bulg-english

Linda K sa...

l8: jag ser fram emot att bli av med den! och av bebbens rörelser att döma vill den också gärna komma ut.

visst är den söt, tröjan!

Linda K sa...

petra: oh intressant :D

Peace in mind sa...

Lindagumman, jag provade idag och blev lite besviken. Lite tältvarning, men det var ju på mig. Allt klär en skönhet var vad jag ville förmedla:)

Linda K sa...

anna funderar: gissa vad, jag provade också idag, och kom fram till att är man bara spinkig under kan den vara underbar :)

johanna sa...

gå in på You Tube och sök på Ken Lee, så har ni en bra version av Without you! :oD