fredag, mars 21

Boar

Jag tror att jag nu officiellt boar. Jag har bäddat i vagnen. Som om det är det första som kommer att ske när vi kommer hem med bäba. Ut med vagnen, liksom. Men spjälsängen är inte monterad än, och jag är pysslig.

Fatta att det kommer en bebis. Orkar inte oroa mig för att det ska vara nåt fel på mig eller den, hoppas bara att allt går bra och så får man väl ta eventuella smällar när de kommer.

Gudars vad skönt det ska bli att sluta skriva om graviditet. Och börja skriva om bajs och sömn istället ;)

11 kommentarer:

Minna sa...

jag läääääängtar!!!!

Linda K sa...

minna: I bet! :D

Linda sa...

lustigt nog så var just gå ut med vagnen bland det första jag gjorde. då hade vi ju stor hund och Herr Make kunde tyvärr inte vara hemma ens de första tio dagarna som alla andra pappor eftersom han hade fullt upp med sin mag-uppsats. så det var bara att knöla ned ungen i vagnen trots smällkalla vintern och gå ut med hunden.
och det gick ju bra.
jag var PIGG hela tiden och jag tror att det berodde på att jag fick frisk luft när Lilhjärtat sov.

Linda K sa...

linda: jag är bra sugen på att komam iväg med vagnen! mycket för motionens skull :)

Spiro sa...

Själv drog jag in spjälsängen i sovrummet idag! :o) Vagnen ska vi hämta på tisdag, ska bli mysigt att äntligen få hem den!

Linda K sa...

spiro: måste sätta ihop vår säng nån dag! :)

sara sa...

Att fixa vagnen är bra: minns att alla mina låg rätt mycket i vagnen den första tiden. :)

Linda K sa...

sara: japp, och nu är den redo! :D

Dorisettan sa...

Så vansinnigt mysigt ni kommer att ha det på promenad! Bebisen i vagnen och du i snygga jeans. :-D

Petra sa...

Jaa, vi längtar med dig :-D

Linda K sa...

dorisettan: aaahh den dagen...

petra: tjoho :D