torsdag, mars 20

I mitt påskägg...

och i julklapp och födelsedagspresent och Alla hjärtanspresent och allt vad ni vill finns: min man.

Som ordnar allt. Som fyller i blanketter som jag inte fattar någonting av. Som lagar god mat till mig. Som tar hand om allt det jobbiga och tråkiga när jag är tjock och trött. Som visserligen lägger saker på konstiga ställen och inte alltid förstår mig, men som jag inte skulle varken vilja eller kunna vara utan. Någonsin.

Nu skulle jag kunna bli religiös och sjunga Jag är med dig alla dagar, in till tidens ände, aaallaaa daaagar... men jag nöjer mig med: Älskar!

11 kommentarer:

Smartasmia sa...

Som det heter i bloggosfären: aaawww! Så gölligt och fint:-) Bara att gratulera till en fining där. Och jag är ledsen att jag inte visste att du handlade stövlar lite tidigare. Givet hade du fått dem till ett Linda K-pris. Ber allra så ödmjukast om ursäkt för att jag missade det! Kramen

Anonym sa...

Vilken fin kärleksförklaring!

Ungefär som den här:

En helt vanlig mamma satt och fyllde i ett kvällstidningstest där bland annat frågan:
-Anser du att du är normalviktig? dök upp.

Hon läste frågan högt för sig själv och den 9-årige sonen lyssnade och funderade. Sen sa han:
-Nää, mamma, du är inte normalviktig.
Du är ju jätteviktig!

:)
/En annan Linda

Linda K sa...

smartasmia: men rara du, det kunde du omöjligt veta! skit samma, jag har ett par och är nöjd, hoppas du får dina sålda :)

Linda K sa...

linda: naaaaawww! :D

Anonym sa...

GUd vad fint :-) bådeLinda och Anonym skrivit :-) Måste genast gå till min man och berätta för honom hur viktig han är för mig...Så lätt att man glömmer det i vardagens måsten

Mer LÖÖVE-BOMBING till folket :-D

Glad påsk!

Anonym sa...

men gudibrallan - nu fick jag en tår i ögat :)

Linda K sa...

jessica e: ja ibland måste man vurma odentlgit :)

hedgehog: he he :)

C. Meow sa...

Gulle dej, det var verkligen kärlek det är! :D

Linda K sa...

camilla: jajemensan :)

Frida sa...

Så fint! Sitter här och blir lite tårögd på långfredagsmorgonen.

Linda K sa...

frida: :)