torsdag, februari 14

Vad heter det när fyra dejtar? Kvartett?

Efter en strålande dag med för mycket spring sitter jag nu helt slut i sängen. Det blir horisontellt bloggande i kväll. Mina "normala" graviditetskrämpor tar död på mig.

Men det är inte därför jag är här. För eftermiddags träffade jag två stycken som jag känner men som jag bara inte träffat än. Förrän nu. Fika på NK med söt-Annie och gull-Mia. Och så min Sicilia förstås. Blev alldeles lyrisk och åt minisemla av bara farten.

Sannerligen säger jag eder, träffa fler bloggare, det är bland det trevligaste man kan göra!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Dubbeldate..? Fast kanske inte när det är fyra tjejer... hmm.

Annie - PD sa...

Fyrpeldejt kanske?! :D
Jag åt också lillsemlan, dock utan att dela... Glufs-Annie är nog ett bättre smeknamn :)

Linda K sa...

eniac: vi hängde ju liksom ihop alla lika mycket, det var inte två par...

annie: ha ha ha, goda var dom!

Missy sa...

Bloggare är fina människor :-) Så enkelt är det tydligen.

Linda K sa...

missy: det är enkelt, sa bill. enklare blir det inte, sa bull.

Smartasmia sa...

Fyrtakt:-) Tack för en superbra dejt. Äntligen:-) Du var t o m snyggare och goare i verklgheten! Och det är inte illa det. Kramen

Linda K sa...

smartasmia: fyrtakt, såklart! tack detsamma, snyggo :D kram!