söndag, februari 10

Stella och några till

Missy ville inte, vill du?

8 kommentarer:

Maria sa...

Ohh, tyvärr blir den för stor, men annars skulle jag ha slagit till :)

Linda K sa...

maria: ja du min lilla pytta, du får se dig om efter annat :)

Dorisettan sa...

Nej, nej, nej! Inte entusiasmera mig till köpstopp och sedan lägga ut lockelser på bloppisen. Skäms!

Linda K sa...

dorisettan: shame on me!

Missy sa...

Eftersom jag är ägare av en likadan (fast den blåishiga varianten) så kan jag intyga plaggets alla förtjänster. Varm och gosig och skitsnygg!!!

Karin @ Good Buy sa...

Snygg! Värst vad du hittar fynd att sälja! :D

Annie - PD sa...

Den var finfin! Jag paxar dock blomklänningen som kommer efter som ingen hunnit mejla gällande den :)

Linda K sa...

missy: tack för ditt stöd :D

karina.japp :)

annie: åh, en tjej hann före till gmail:en! beklagar vilt!