söndag, februari 10

Stella och några till

Missy ville inte, vill du?

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ohh, tyvärr blir den för stor, men annars skulle jag ha slagit till :)

Linda K sa...

maria: ja du min lilla pytta, du får se dig om efter annat :)

Dorisettan sa...

Nej, nej, nej! Inte entusiasmera mig till köpstopp och sedan lägga ut lockelser på bloppisen. Skäms!

Linda K sa...

dorisettan: shame on me!

Missy sa...

Eftersom jag är ägare av en likadan (fast den blåishiga varianten) så kan jag intyga plaggets alla förtjänster. Varm och gosig och skitsnygg!!!

Anonym sa...

Snygg! Värst vad du hittar fynd att sälja! :D

Annie - PD sa...

Den var finfin! Jag paxar dock blomklänningen som kommer efter som ingen hunnit mejla gällande den :)

Linda K sa...

missy: tack för ditt stöd :D

karina.japp :)

annie: åh, en tjej hann före till gmail:en! beklagar vilt!