tisdag, februari 12

Psykiska och fysiska krämpor

Allt som oftast kommer jag på mig själv med att gnola Kom och ta mig långt härifrån *klapp klapp* (klappet tänker jag oftast, men ibland klappar jag till) långt härifrån... Känner mig så färdig med vissa.

Men hey, jag jobbar bara en månad till. Jippikayey! Och kanske inte heltid heller, om morgondagens läkarbesök är gynnsamt. Känner mig som en gammal tant. Detta, mina kära vänner, är garanterat min sista graviditet. Amen. En jesus.

...neger! Förlåt jag kan inte låta bli!

10 kommentarer:

Anonym sa...

halvtid är väl okej :)

Dorisettan sa...

Lustigt nog ringde en av dina kollegor (eller iallafall en person från din arbetsplats) till mig på mitt jobb häromveckan. Och allt jag kunde tänka på medan jag skulle vara henne behjälplig var huruvida hon var en av dessa kollegor som pratade så förbannat högt hela tiden?!! Väntade mig också ett "Problemet är...."
Personen uppförde sig dock mycket hövligt och dessutom på lagom ljudnivå!

Linda K sa...

hedgehog: mja, tänkte nöja mig med 25 procent, så kan jag åka med maken till jobbet :)

dorisettan: ha ha ha! de flesta här är nog riktigt trevliga. det är väl mest rötäggen jag uppmärksammar ;)

Peace in mind sa...

Säg inte det, med lite sjukskrivning så kommer du känna dig tipptopp. Å sen kommer du att tänka BARA EN BEBI TILL...
P.S Gnället syns inte, ser ut som en nyponros idag med:)

Anonym sa...

Gnolade på den där låten jag med, o ju mer irriterad blev jag.. Ville nån skulle ta mig bort, men inte fasen kom det någon! OCH DEssutom! Så kom tanken: Vårterminen håller på fram till JUNI! !JUNI!!
*usch*
o massa mer gnoalande med "tankeklappar"

:)

Linda K sa...

anna funderar: HA HA HA, näru. maken blir fyrbarnsfar nu, jag tror han tycker det räcker. tack söta :)

heléne: men det blir vår iallfall, hurra! :D

Petra sa...

Du skrev the n-word...då tror jag vi måste sjukskriva dig, minst halvtid :-O

Linda K sa...

petra: jag är en sjuk människa! :D

yllet sa...

men jisses! är det inte brandsta citysläckers?!?!?! varför linda varför?!?!!? vet du hur de där dåliga låtarna fastnar?

Linda K sa...

yllet: för att den talar till mig :D