torsdag, februari 14

Panik

Snart går jag lös på mitt bakre hår med saxen själv!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ditt BAKRE hår?! Eeeh.

HJÄLP, vilken tråkig valentine jag har.. :(

Linda K sa...

eniac: jag vet inte om jag ens vågar gissa vad du fantiserar om?

b a n d s t i g e n sa...

Ven hjälper dig klippa ditt främre hår då?

Anonym sa...

Var otrogen, var otrogen!

(Håller på att peppar för en affär med någon annan me sax!)

Linda K sa...

happymuffin: det är inte det jag vill klippa.

angelica: ja ja, måste bara hitta tid och plats!

Minna sa...

jag säger som Eniac. jag menar... du har skrivit ett sånt inlägg en gång!

;P

Linda K sa...

minna: om mitt bakre hår? elelr menar ni nedre? :P

Minna sa...

Nedre och bakre... muahhahaha

Linda K sa...

jag har inte så mycket hår där nere där bak. mest killar som är utrustade med det?