måndag, februari 11

Jag uppdagar sanningen

Alla undrar hur I love Europe med Christer Sjögren kunde gå vidare till final. Det är väl inte så konstigt, Sverige är väl ett dansbandsland? Klart att herr och fru Svensson sitter hemma i stugan och ringer hem både en och tio röster till en sån låt.

Jg ringer aldrig in och röstar. Jo om jag är full och med tjejkompisar. Det borde jag kanske, det gick ju pengar till en bra sak. Men det fanns liksom inte nåt att rösta på i lördags tyckte jag. För jag heter inte Svensson.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Avsaknad av Svensson och annat "sson" namn här. Jag löser det hela med att inte titta på melodifestivalen. För jag tycker att det är såååå givande, att folk lyssnar på skit och röstar fram det också!

Linda K sa...

angelica: jo jag kollar och tycker det är rätt underhållande. även när bidragen suger :)

Polly sa...

Nä, för du heter K-t! :)

anna sa...

precis som du hade jag mest behållning av att se min unge dansa framför tv:n... men ett visst underhållningsvärde har det allt!

Linda K sa...

polly: jo...

fru a: det är ju tradition :)