tisdag, januari 8

Vem tror jag att jag är?

Maratonlopp på stan innan kvällsmöte. Sug på den här: jag tillbringade närmare två timmar i butik efter butik, jag kom hem tomhänt. Men jäklars vilken motion jag fick. Och ont i fötterna!

Provade på Mrs H.
Tittade på Laura Ashley (jodå blommigt blir ju en hit i sommar).
Fluktade på Acne
Provade på SOLO.
Gjorde NK.
Rusade genom H&M.
Ringde Åhlens (HA HA HA, joråsåatt...).

I morgon ska jag ha gympadojor på mig. Om jag över huvud taget ska kunna gå upprätt till jobbet.

10 kommentarer:

Frida sa...

Inte så lätt/kul att köpa kläder till gravvokroppen kanske? Men var lugn, din tid kommer.

Linda K sa...

frida: tänker att jag ska vänta, det blir roligare att köpa kläder när man kan ha dom :)

Åsa sa...

Du får tänka på att stackarfötterna ska räcka för två och lite annat jox som följer med graviditeten.

Linda K sa...

stumpan: jag glömmer bort att jag är gravid ibland :)

Anonym sa...

Vilken bedrift, både för fötterna och för ditt "treack record" i shopping ;) Ta hand om fossingarna i kväll.

Linda K sa...

cosmopolitan: fossingarna är med mig till jobbet idag. iklädda klacklöst :)

Anonym sa...

Jag tog av min klackar lite och nu kan jag gå hur långt som helst.
ewac

Linda K sa...

ewac: på pistolerna? :O

Anonym sa...

Japp det räcker med att ta va lite grand.
ewac

Linda K sa...

ewac; mja jag behåller mina som dom är :)