onsdag, oktober 3

No God please no

Snälla säg att det här bara är ett osmakligt skämt?

25 kommentarer:

Anonym sa...

Det är tyvärr sant, jag har sett en förpackning i affären... Verkar så himla äckligt!

Linda K sa...

liandrin: grymma värld...

Anonym sa...

nej men urk....kräkvarning utfärdas här också.

Anonym sa...

Abbas produktutvecklare går tydligen på syra?

Minna sa...

*gråter*

men hur kan man göra nåt så osmakligt???

Linda K sa...

cosmopolit: jag.förstår.bara.inte.

anna krimskrams: eller på svamp?

minna: det är bortom min fattningsförmåga.

anna sa...

kan inte låta bli att bli nyfiken: hur i hela fridens snakar det!?!?

anna sa...

sMakar...

Linda K sa...

fru a: jag vill inte ens fantisera om det...

Mie sa...

Uääääääääkkkk...

Anonym sa...

Hihi, du är tredje bloggaren av dom jag läser som skrivit om banan-kalle nu! Om inte annat så får dom mycket reklam! ;o)

Linda K sa...

mie: :O

spiro: vet du, jag tror knappast dom säljer bättre för det ;)

Anonym sa...

Jag har inte hört en enda människa som har lust att prova banankalle, så man kan ju undra hur produktutvecklarna tänkte egentligen...

Linda K sa...

malin: inte alls, skulle jag tro :P

Unknown sa...

Äh, gnällspikar!

1. Banan är sött och kaviar är salt, alltså kan de inte vara helt fel ute.
2. De LOVAR att de är gott!

Lite spännande det där med vilka kombinationer som är bra. Allt kan tydligen förklaras på kemisk väg. Man kan tycka att Abbas utvecklingsavdelning borde ha kunskap om detta.

Nej, jag tänker inte prova. Gillar varken kaviar eller banan. Och ärligt talat LÅTER det hur äckligt som helst även om det säkert inte är det.

Linda K sa...

louise: jag ämnar inte heller undersöka saken närmare.

Anonym sa...

Ibland är man glad att bo utomlands.
;-)

Glamourbibliotekaren sa...

Hva, har de fanget bananene i Norskehavet??

Översättarhelena sa...

Banan- och kaviarmacka är ju en klassiker. Jag menar inte att jag gillar det (tvärtom!), men det är faktiskt många människor som äter mackor med bananer och kaviar! På min gamla studentkorridor i Lund åt alla det utom jag. Vissa kombinerade även med keso. Så det är faktiskt inte helt taget ur luften!

Anonym sa...

Jag har helt slutat med kaviar-banan-och ost-mackor, på grund av att jag äter åt fanders för många om jag börjar - det ÄR ju såååååå GOTT!!
Men, inte ens en kaviar-och-banansmörgåsjunkie som jag, eller kanske i synnerhet en som vet hur äkta vara smakar, skulle ens drömma om att köpa en tub kaviar med banansmak. Urk.

Linda K sa...

cupen: ska jag skicka en tub? :D

glamourbibliotekaren: ha ha ha!

översättarhelena: jag köper skivad banan på kaviarmacka, men inte nerblandat i en tub :(

åsa: nä tub går fett bort!

Anonym sa...

linda k:
Ett stort tack men jag tror en sàn tub blir beslagtagen direkt i tullen.

Linda K sa...

cupen: ok, vi lägger ner ;)

Anonym sa...

Banan på smörgås är gott till jordnötssmör men jag skall köpa en banan + kaviar för att testa.

Mjukost + kaviar varianten smakar ok men inte så bra att det blir fler köp, den med kaviar + konserverat ägg i tuben går bort otestad.

Linda K sa...

dtk: jordnötssmör? ursäkta mig medan jag kräks lite...