torsdag, oktober 4

I afton kalas

Jaha, jag går väl dit då.

14 kommentarer:

Anonym sa...

värsta partybruden alltså :)

Linda K sa...

hedgehog: I take a walk on the wild side!

Annie - PD sa...

Kul, kalas är alltid trevlig :)
Tyvärr ska jag på andra saker men vi kanske ses nästa vecka :D

Linda K sa...

annie: gärna det! :D

Anonym sa...

Avis jag blir! Hade också velat det...

Anonym sa...

Du måste visa din ögonkakaotavla sen!!!
Spännande att se vad det blir för ram.... Vi har bara svarta ramar i vardagsrummet så det fick bli svart........
Ha en toppendag bruden;)

Linda K sa...

mia: alltid trivsamt på wardrobe :)

mariakoden: absolut! måste till ikea och rumtera runt bland ramarna. dito!

Anonym sa...

Ååååh...jag vill också gå, men min sambo fyller år idag. Fast jag kanske kan övertala honom ändå;)

Linda sa...

jaha...vad är väl en bal på slottet?
och HUR har du kunnat dölja den magen? så fin!

Anonym sa...

Aha! Nu ser jag!

Jättekul!

Anonym sa...

Mein gott! Var kom den magen ifrån?? Pluppar den ut samtidigt som nyheten liksom ;-)?? Du är superfin!

Sunflower sa...

Man ser lite mage där på wardrobe diary-bilden. :) Sött!

Anonym sa...

Bäbis! Gratulerar, Frun.

Linda K sa...

fröken sötsur: ha ha, ja ta med honom :D

linda: ja säg det :D

tomas: tackar :)

poppy: ha ha det beror väl lite på hur man framhöver den ;)

sunflower: tack :)

therese: tack snälla :)