tisdag, februari 6

vab

Sovmorgon till åtta. Funderar på att bo i min Juicy idag. Frisk luft fick jag så det räckte när jag hämtade tidningen. Vad hitta på nu då? Storstäda sonens rum kanske. Torka ur kylen. Sortera gamla foton. Bara för att man är hemma betyder inte det att man inte kan jobba.

Och bygga lego läsa bok göra koja äta mellis gosa kramas köra tåg bygga järnväg rita måla. Sova middag.

UPDATE: Och släpa ner kofferten med "allt mitt gamla sammel"! Ni vet en sån där med gamla dagböcker och brev och tusen andra ting som man tänker att ens barn en dag ska tycka det är kul att kika i.

4 kommentarer:

Aradil sa...

Låter härligt att bosätta sig i Juicyn för en dag! Ha det toppen!

Linda K sa...

aradil: mmm inte så tokigt :) tack tack

Unknown sa...

Bygga järnväg är kul.

Jag brukar bygga om Samuels järnväg varje dag (mycket beroende av att Samuel leker jordbävning och förstör järnvägen varje dag). Just nu kör jag en lång rund bana med bara en övergång. Ikväll tror jag att det blir en snirklig bana.

Jag är avis. Jag vill också vara hemma och leka. Istället sitter man här på jobbet och diskuterar effekterna av domen i målet C-150/04 angående skattereglerna för avdragsrätt. Jag säger bara suck...

Linda K sa...

janne: carl leker också jordbävning med sina saker. eller som vi kallar det: kastar allt åt alla håll i vild frustration.

mmm hemam en dag är a-okej. två dagar mjae. tre dagar paniiiiik!