lördag, februari 10

Nostalgi

Go Lustans go Lustans go Lustans...

12 kommentarer:

Anonym sa...

The Ark!!!

Anonym sa...

Diamanter... är en flickas... allra bästa vän.

Linda K sa...

lox: hel tok dom också :)

anonymous, alias maken: äh-äh-äääähhh! :D

Ann sa...

Jaaaa- precis!!!!!

Camillas lockar sa...

Nej, nej, svenska folket röstar fram Jimmy och The Ark... Suck.

Anonym sa...

Äh-äh-ähh?

;-)

Anonym sa...

the ark och skolfröken :)

Anonym sa...

På min lista "10 saker ni inte visste om mig" kan innehålla följande fakta:
Jag har varit sambo i 7 år med Lustans Lakejers förste basist - Peter Bergstrandh. De ni :)

Linda K sa...

tasstaylor: :D

camillas lockar: the ark var väl schlager? :)

lox: äh-äh-ääähhh!

hedgehog: klart bättre än första omgången!

annicab: ooooh! var han bra, höll jag på att skriva men slog mig själv på kinderna innan jag hann göra det ;)

Anonym sa...

Hahahah. Klart han var - annars hade man väl inte bott kvar i 7 år :)

Anonym sa...

Hehehe..även här klappar ett gammalt LL-fanshjärta:-)....tjipp

Linda K sa...

annicab: tummen upp :P

mia: så bra så braaaa! tjipp