lördag, februari 3

Happy go lucky

På dagens outfit syns två födelsedagspresenter. Hurra jag är med kamera igen! Den är så fin! Svart, vilket ger den den där lite gamla looken. Enorm display, darrskyddad eller vad det heter, lite och behändig. I love that husband of mine. Svårt att ta kort på sin kamera med sin kamera... men jag har ju spegelvana!


Och så fick jag av mig själv också. Carla.



Finaste skinnjackan i höst [förf:s anmärkning: och i vår!] helt klart. Söt A-linjeform med rundad krage och skinnklädda knappar. Skinnet är tvättat och supermjukt. Färgen är duvblå, och är så fin till allt svart i höst. Den är nätt samtidigt som den är ganska rymlig så det finns plats för tjocka koftan under. 100 % Lammnappa.

And I am a material girl :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS till utmärkta presenter ;)

Linda K sa...

mocca: merci boko! :D

Anonym sa...

Grattis i efterskott, vilka fina presenter du fått!

Vad heter kameramodellen? Vill ha en ny kamera och "darrskydd" låter perfekt för mig som darrar som den värsta pensionär när kameran åker fram.

Linda K sa...

maria: tack sanälla :) det är en Nikon Coolpix S7c, helt utomordentlig!