fredag, december 16

Salt spray från H&M

Jag gör som många andra och protesterar mot att H&M ska sluta med saltvattenspray. För icke invigda kan jag upplysa om att några spraytag med den är som att ha doppat huvudet i Medelhavet. Håret får den där snyggt skitiga looken. Lockarna kommer fram. Jag använde den flitigt i somras. Även om jag lagt den på hyllan över vinterhalvåret tycker jag att det är synd och skam om sprayen försvinner helt. Ska bestämt ta och inhandla en flaska så att jag kan köra havslooken kommande sommar också.

Ropen skalla, salt spray åt alla!

UDPATE: Fick en kommentar nu där skribenten menar att saltvattensprayen INTE ALLS ska försvinna. Vem har rätt? Vem har fel? Var det bara ett illvilligt rykte, skapat av någon ond människa som vill ha alla sprayburkarna för sig själv? Spänningen är olidlig, hur ska det gå?

10 kommentarer:

Anonym sa...

Va va va?? Ska de sluta med den? Shit, då ska jag bege mig till HM sen och buffra järnet.

Linda K sa...

beatrice: japp, det är bara att lagra. Undra vad det är för bäst-före-datum på dom? ;)

Anonym sa...

Men det där stämmer ju inte. HM ska inte alls sluta med sin Saltvattenspray. tänk om folk kunde ta reda på FAKTA innan de börjar snacka... Den säljer superbra.

Linda K sa...

anonymous: Men vad bra då! För jag antar att du sitter inne med FAKTA? Nu blir många glada :)

Anonym sa...

hm, hur är det nudå... jag köpte ju två saltsprayer idag för att ha... försvinna eller inte??

Anonym sa...

Åh jag tror att det är bäst att köpa på sig ett lager till sommaren, bara ifall ifall..

Anonym sa...

Anonymous - i såna fall har du andra HM-informanter än jag ;). Jag fick veta att de skull sluta med sprayen av en tjej som jobbar på HM. Kosmetica hade sagt det till henne. Jag anser nog att kommentaren från Birgitta på HM hos mig, verifierar "ryktet".

"Härliga tjejer och kunder!!
Vad underbart att ni tycker om vår spray och vad tråkigt att ni inte är tillräckligt många.
Ingen mer än vi skulle vilja fortsätta med den.
Prata mer om den och vi kan behålla den!
tack för att ni finns!
Birgitta på H&M "

Linda K sa...

anna: Då har vi fått klarhet!

Anonym sa...

Matrix har annars den absolut bästa saltvattensprayen! Inte särskilt dyr heller. Ett litet tips bara =)

Linda K sa...

jennie: aha, ett alternativ. Tack, prima, det får jag testa!