fredag, december 2

Dagens rim

Äh, jag outar mitt kalenderrim redan idag jag också. För sen är det ju helg och då glömmer jag säkert ändå. Dagens rim är till "härliga badbruskulor, ylang ylang-tvål, bad- och duschgelé samt badolja." Så, hör upp :

(sång: en busschaufför)
En vattuman, en vattuman,
bör bada i glamour minsann.
Med olja och med skön gelé,
en lyxig dusch det får hon mé.
En vattuman, en vattuman,
bör bada i glamour minsann.

Jingle bells jingle bells... (hör inte alls till rimmet, bara rundar av inlägget lite stiligt sådär...)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tyckte det var bra, bättre än gårdagens ;)

Linda K sa...

maria: ha ha, tackar tackar :)

Anonym sa...

Grym!!!
Men jag spar min till i morgon. Eller kanske ikväll. :)
Polly

Anonym sa...

håller med Maria - mycket bättre än igår ;)

Linda K sa...

alla: tackar ödmjukast. Tänk hur det ska bli framemot slutet om jag utvecklas i den här takten! ;)

Anonym sa...

Betydligt bättre än vad jag någonsin skulle kunna prestera- är urusel på att rimma. Men, man kan ju inte vara bra på allt ;). Får man konsultera dig när det börjar lacka mot jul och julrim?!

Linda K sa...

jag på åsen: I´m all yours :D

Elin sa...

jag är imponerad, jag ska precis börja rimma här borta, huh...