fredag, december 23

8 kärlekar och 1 förälskelse

Lugnet har äntligen lagt sig hemma denna annars hektiska dag. Städat, busat ute/inne med sonen, handlat, tvättat, shoppat, gått promenad, klätt granen. Nu tänker jag presentera fem av min absoluta älsklingar. Och en förälskelse...


Longchamps. Rosa. Rymlig. För tillfället träningsväska.

Jobbväskan. Rymmer massor. Mitt första Mullbär.

Alma är nog den dyraste "grej" jag köpt. Lilla pochette är min ständiga partyväska. Hon kommer från Singapore. Båda är äkta såklart.

Sonen poserar med Mulberryryggan. Ryggsäck känns lite ute just nu, men när vindarna vänder är jag redo. Alltid redo.

Ännu en Mulberry. Gammal och go.


Day. Sommarbag. Sliten och en favvo.

Paul & Friends. Min cool cat.

Ingen som känner mig torde vara förvånad. Detta är en spirande förälskelse som kan komma att utvecklas till djup och evig kärlek. En dag ska det bli vi...

2 kommentarer:

Polly sa...

Jäklars vad många mullbär! Tänk om den där sista ligger under granen...?? :D

Linda K sa...

polly: I wish. Rätt säker på att så inte är fallet dock. Den får jag nog spara till själv.

linda: ja dom tycks ha fått en hype. Jag gillar!