fredag, december 30

2005

Det bästa som hänt: att jag började blogga. Guuu vad kul! Lite dagbokskriveri på nätet och lärt känna en massa prima bloggare på kuppen.

Det sämsta som hänt: min läneförhandling kanske? En sorglig historia som ännu inte fått något slut.

Det konstigaste som hänt: att jag shoppat så mycket kläder och fortfarande ryms det i min garderob! (fast jag rensar ju förstås...)

Det turligaste som hänt: att jag vann tavlan jag ville ha på jobbets konstlotteri.

Det roligaste som hänt: allt nytt sonen lär sig säga och göra. Stort jubel när han lärde sig gå!

Det bästa jag köpt: kan inte bestämma mig, men Acnejeansen och Sevenjeansen är favvos.

Här måste jag bara säga att ajaj vad svårt det är att minnas hela året! Vad hände i januari, februari, mars...osv?

Den roligaste festen: eh öhhh...festar ju aldrig nu för tiden! Varför inte schlagermiddagen med tjejerna! Vi åt och drack gott, vi dansade till låtarna och sjöng i högan sky :)

Den bästa semestern: Bella Italia! Sol, värme, Medelhavet, slapping, en smula shopping.

Det bästa jag fått: älskade digitalkameran (från maken), och trappan till altandörren (från pappa).

Ett bra år på det hela taget.

4 kommentarer:

Polly sa...

Vårt konstlotteri dras nu i januari nångång tror jag. Det vore kul att vinna nåt, som omväxling... ;)

Lindas trädgårdsblogg sa...

Jag har aldrig vunnit på konstlotteri, men K har vunnit typ tre år på raken! Vad var det du vann?

Linda K sa...

polly: håller tummarna!

linda: den här:
http://iabloggar.blogspot.com/2005/11/konst-var-det-hr.html

Anonym sa...

gott nytt år! vi ses 2006!