fredag, december 2

Gårdagens rim

Jag och Elin, och säkert många fler, beslutade oss för att avslöja våra rim till KICK:s adventskalender. Håll i er, här kommer mitt rim till ett Nouba makeupkit (som jag i ärlighetens namn kan leva utan, är inte så mycket för såna där mass-smink-förpackningar, får knappt plats i badrumsskåpet, ännu mindre i väskan):

Så mycket smink att det ryms i en hink!

HA HA HA jag måste applådera mig själv till detta osedvanligt usla rim! Skärpning lovas. Kommer att tänka på en historia min pappa berättar med jämna mellanrum. När han var liten hade Lux en tävling där man skulle skriva en slogan för Lux tvål. Min lilla pappa, som nog inte visste vad en slogan var, tog hjälp av sin farbror. Farbrodern skrev "Lux tvål är mjuk och len som en torr grankotte". Stolt och segerviss postade min far sin slogan. Men det blev tyvärr ingen vinst. Ungefär så känner jag i fråga om sminkkitet :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha - du vinner lätt :)

Linda K sa...

sara: HA HA HA!!! tror du det? raring :)

Polly sa...

Vi är i samma klass, ser jag. Världsklass! haha

Anonym sa...

Jag outade dagens rim redan idag faktiskt, för gårdagens hann jag glömma, så bra var det ;)