fredag, december 30

Morgondagens garderob

Oii oii, alla bloggar nyårsblåsor. Kul! Själv har jag kommit fram till att jag ska möta det nya året i följande:

svarta kostymbyxor Tiger
svart kostymväst från H&M med ett sött svart linne med vit spets som skymtar under
svarta högklackade
MASSOR av pärlhalsband och -armband, typ så här:



Alltå ingen Carrieklänning, men väl en Carrie kind of look!

UPDATE: Hm, kanske måste inhandla ytterligare ett pärlhalsband för en ultimata looken...har morgondagen på mig.

5 kommentarer:

anna sa...

kostymbyxor är banne mig det bästa! jag ska inte ha väst, men skjorta....känns rätt likt ditt faktiskt....;)

Linda K sa...

Kul! Då blir vi lookalikes :)

Anonym sa...

Det låter asasnyggt!

Linda K sa...

agneta: ja jag hoppas det. Har inte klätt på mig och testat än, men det känns rätt :)

Anonym sa...

Jag har sett bilden på flickr, du var jätte fin. Själv hade jag en kleinblå klänning (bild finns på bloggen)