fredag, september 30

Borta otroligt bra - hemma världsbäst

Det finns inget bättre än att smyga in och snosa på sin sovande son som man har varit borta från tre hela dagar.

I love Göteborg! Det jag såg av det iallafall. Mest mässa förstås, men lite hann vi med att flanera ute i höstsolen också. Kunde absolut ha stannat över helgen. Kanonmässa med inspirerande seminarier. Vi (kollegan Helena och jag) har ca en miljon idéer om vad vi ska uträtta på jobbet.

Håll i hatten för här kommer min kändislista!

Liza Marklund
Herman Lindqvist (sa godmorgon till mig i hissen)
Lasse Åberg
Martina Haag (hade en gullig väska och fina stövletter)
Jens Ganman (bok "Blod och död" som jag MÅSTE läsa)
Katarina Mazetti
John Chrispinsson (han var överallt hela tiden)
Eva Dahlgren
Pia Brandelius
Anita Jeklander
Film-Orvar
Kerstin Ekman
P O Engqvist (åh så söt farbror)
Per Planhammar ("Lyckliga människor")
Han med krulligt hår som brukar stå uppa
Hans Alfredsson (på TV från mässan, räknas det?)
En massa vars ansikten jag känner igen men kan inte komma på namnen

Nej, Nesser skulle inte komma förrän till helgen. Men jag känner mig rätt nöjd ändå. Han får förbli den mystiske snygge.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kärlekarna finns ju i sthlm så då är det svårt att konkurrera... Men åh vad skoj om du hade stannat hela helgen!

Linda K sa...

Till Helena: Jaaa! Hur har lördagen varit? HAR DU SETT NESSER??? ;)

Anonym sa...

Full av information och inspiration - och väldigt väldigt mycket folk! Och regn. Mejlar över Nesser-idolfoto (och uppdaterad boklista) inom kort.