torsdag, september 15

Titta till vänster

Vad ser du? Nä just, ingenting. Fullt av outnyttjad space. Måste försöka gräva fram mina gamla html-kunskaper och se vad som kan göras, helst utan att rasera hela bloggen. Dreamweaver kanske. Eller så får jag fråga min kära IT-guru till råds.

Snacka om rutten start på dagen. Sonen sov stökigt = jag sov inte alls. I morse kunde jag inte hitta mobilen. Efter några hysteriska rundor (varför letar man på samma ställe om och om igen fast man vet att man redan letat där?) återfanns den i barnstolen i bilen. Hetsade till buss och jobb. Väl på plats var kaffemaskinen trasig. Toppen!

Kläder idag: French Connection-blus, laxrosa volangkjol, beige-bruna cowboyboots, beige kofta Filippa K, träarmband

Ett citat för att förgylla och övertyga de som tvekar:
"Att handla billigt är att handla dyrt"

Inga kommentarer: