torsdag, september 29

Kändisspotting

Frukosten bjöd på diverse kända ansikten. Jag är så dålig på namn, känner igen folk men kan inte sätta namn på dom. Satt i alla fall nära Jonas Hallberg (som var där för att spana) och Majgull Axelsson (eller åtminstome någon som var väldigt lik henne). Och så knallade Bengt Westerberg (ordf för Sveriges författarfond) förbi. Fler kändisfejs lär det bli! Hoppas på Håkan Nesser (är inte han lite så där mystiskt snygg? Eller är det bara för att han skriver spännande böcker?), Fredrik Lindström, Jan Guillou, Martina Haag...

Såg att Ebba också kändisspanat, på Tilde de Paula. Ha! Där ligger hon allt i lä. Och jag känner mig plötsligt mäkta intellektuell :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Läste just att Ebba har en syster som tjuvläser magasin på Pressbyrån - du har en kusin som gör det samma.

Anonym sa...

åååh, Håkan Nesser... suck. träffade honom på bokens dag här i stan förra året - han är sööööt.

Anonym sa...

Jag såg Tilde igår utanför "min ICA" ;-)