tisdag, september 20

Pjucks på H&M

Hör och läser en massa om skor på H&M. Är det så? Intressant! Vad för typ av skor undrar jag då. Högklackat? Stövlar? Boots? Gympadojor? Har sett på Söder att de har, men då är det second hand och gamla använda dojor känns lite usch tycker jag. Läste (nåns blogg?) att det fanns skodon på H&M i Gallerian. Hm, med lite tur hinner jag förbi där i morgon för en titt efter seminariet jag ska på.

Undrar förresten vem det blir som modellar för Stellas kollektion nu när Kate Moss fått kicken?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Har du sett nya H&M reklamen på bio? Den ska föreställa Romeo & Julia.

Anonym sa...

HM:s Romeo & Julia reklam på bion är helt underbar. Värd ett biobesök bara den...

Jag tror att HM tar en modell med tuff attityd. Stella och miss Moss är väl bästisar? Annars har ju jag en läcker bästis = ägaren av denna blogg. Se så vacker hon är på alla foton!

Anonym sa...

Heta rykten på HM-fronten:
Nu plockar H&M in popsångerskan och såpaskådisen Jessica Simpson, erfar Resumé.

Linda K sa...

Till Anonym: Småbarnsföräldrar går sällan på bio *suck*. Kommer kanske på tv?

Linda K sa...

Till Ulrika: Jessica S?! Hu! Förtar nästan min lust att köa den 10 november!