tisdag, september 27

Så mycket snor - så lite servetter

Nederbörden från min näsa håller i sig (intresseklubben noterar väl?) Plockade fram favvo-halsduken i morse. Värmer gott och ser, sina år till trots, snygg ut.

Jag MÅSTE ringa Rizzo och fråga om mina stövlar är klara (kan väl inte ta mer än en vecka att få klackarna fastsatta?) UPDATE: ska var klara under dagen, dom ringer. Bra, dom ska nog med till Götet. Jag MÅSTE ringa Tant Gredelin och höra om de inlämnade kläderna är sålda (skulle ringt igår men glömde). UPDATE: De tog emot alla plagg, bra bra. Jag MÅSTE kolla upp hur det funkar med dator på hotellet i Göteborg, både för jobb och blogg (annars överlever jag inte)UPDATE: man kan köpa ett Telia nåntong-kort för 120 kr/dag. Givet. Jag MÅSTE till banken och lösa in en utbetalning. UPDATE: SkitHandelsbanken tog inte emot den, fick jag veta efter 20 minuter i kö. Får gå till annan bank i morrn. Jag MÅSTE omedelbart gå och ta en morgonfika.

Hejåa! (som sonen säger)

Inga kommentarer: