tisdag, september 27

Listor

Åh, alla bloggar jag kollar har kul listor på allt möjligt. Måste också få till såna. Lista över listor jag vill skriva:

  • Memory Lanelista - jag för 10 år sen, 5 år sen, 3 år sen, osv fram till igår
  • Favvosmink/hudvård/hårvårdlista
  • Packlista till Göteborg (har den i huvudet har den i huvudet...)
  • En 100-lista a la Hedgehog in a Storm
  • Önskelista (inför jul?)
  • Senast...-lista (typ Hej Konsument på DN Fredag)
  • Tio i topp för väskor och skor

Påminner om att det är utförsäljning av kollektionsprover på French Connection, Tomtebogatan 4. Idag och i morgon. Skynda fynda alla som fortfarande har pengar kvar efter månadens räkningar.

1 kommentar:

Linda K sa...

Till Malin: jahapp då ska jag kolla efter den på bok- och biblioteksmässan jag är på!