måndag, september 26

Stellaplagg

Hedgehog-Sara har hittat foton Stella McCartneys H&M-kläder, kul! Coola jeans, såna vill jag ha. Och vips så är det 10 november!

Halvlyckat att välja rosa tröja idag när jag har röda ögon och rödsnorigfnasig näsa? Fast rött och rosa kan ju vara fint ihop också. Göteborg och Bok & Bibliotek närmar sig. Dags att skriva packlista. Jag är helt knäpp på sånt. Packlista in absurdum. Men jag klara mig inte utan en. Den kan inte bara hafsas ihop, nej den kräver eftertanke och oändliga justeringar. Särskilt när jag bara ska vara borta onsdag till fredag, då måste klädkombinationerna vara ultimata. Ska ha sånt som passar tågresa (bekvämt), flänga på mässa i dagarna två (här flikar vi in en kombination så att det inte blir samma outfit båda dagarna, typ samma jeans men olika överdelar), utgång kvällstid (kanske en snygg wrap över jeans?). Och hur många par skor får man egentligen ta med sig? Ja se, packlistan börjar redan ta form! Ber att få återkomma med slutgiltigt resultat inom kort. Obs! Förändringar in i det sista kan förekomma.

Inga kommentarer: