tisdag, september 27

Packlista Gbg

  • Sevenjeans (reser i)
  • svart Tigerkavaj (reser i)
  • WERA-tröjan
  • WERA-wrap (ännu inte införskaffad...)
  • grå strumpbyxor
  • vit kortärmad blus H&M
  • underkläder och strumpor
  • svarta Tigerbyxorna? (behöver jag mer än ett par byxor?)
  • bruna rosettRizzoskorna (reser i)
  • svarta mockastövlarna (om dom blir klara tills imorrn)
  • top/linne att ha under ännu ej införskaffad wrap
  • neccessär med allt nödvändigt
  • dator med allt nödvändigt
  • biljetter, karta, andra nödvändiga papper
  • bok, dagbok
  • kamera
  • Mulberryhalsduken alt och Hermésscarfen (ska det bli varmt eller kallt? man vet aldrig!)
  • skärp, det guldiga tror jag svart Mulberry
  • Mulberryväskan med allt som hör till den

2 kommentarer:

Anonym sa...

Enjoy bokis! bra packning!

Linda K sa...

Tackar tackar. Ska bli jättekul, senast var när jag pluggade (för läääänge sen). Och sova TVÅ hela nätter utan lilleman! Underbart samtigt som jag väl kommer att längta ihjäl mig... :o)