onsdag, september 21

Beroende

Kan nu konstatera att jag blivit blogg-beroende. Vilket, i mitt fall, innebär lätt ångest när en hel dag passerar utan att jag får blogga. Men nu känns det bra igen.

Sprang en runda på stan idag på lunchen. Ett tips till knytblussugna: Tiger har i olika färger med puffärm. Ärtans pärtans! WERA fortsätter att imponera på mig. Finns en fin omlottklänning med trekvartsärm. Lite mysko mönster, men jag gillar det. Hann förbi MUJI också. Fanns galet söta gossehundar, men jag motstod eftersom sonen redan har halva rummet fullt med dylika. Present till barn-tips! Kollar på deras plexiglasbord också. Vill ha, frågan är bara var det skulle stå?

Mulberry ringde och meddelade att Bayswater Oak nu fanns till mitt förfogande om jag så önskade. Fick säga nej tack, inte läge. Plockade fram min gammel-Mulberry igår. Den är inte så tokig. Rymlig och faktiskt väldigt fin. Kör med den ett tag.


Lyckades rätt bra med min Jennifer Aniston-look alike, eller hur?

PS. Skor på H%M i Gallerian bestod av två olika par stövlar. Mja, väntar nog på utökning.

Inga kommentarer: