måndag, oktober 23

Självporträtt

12 kommentarer:

Anonym sa...

Alla bilder är härliga, men min favvo är den i mitten i översta raden. Den känns såååå Linda ;)

Och vilken söt outfit bild med sonen :)

Anonym sa...

Finfina härliga bilder :D
Så söt lillkillen är, goseplutt hihihi. Kan tänka mig att han tycker det är skitkul att vara med mamma på outfitbilden :D Ha en bra kväll!/anna

Linda K sa...

mocca: tack & tack :D

anna: han hade inget emot det :) Tack det samma!

Anonym sa...

hahahaha - najsa bilder =)=)

Anonym sa...

hahahaha - najsa bilder =)=)

Linda K sa...

hedgehog: jag valde bara ut dom allra bästa ;P

Anonym sa...

Nej, för mig är Linda en Linda i glasögon. Jag säger den med hatten på ängen. Sköön självdistans! Åhå. Du har något på läppen..

Linda K sa...

anonymous: ett blåbär! :D

Polly sa...

underbara bilder, hörru snygging! :)

Minna sa...

Aha, vill du att jag ska få lite inspiration till bilden eller? ; D

Haahhah
hihih
Hooo
Heheheh.

Linda K sa...

polly: bugar och bockar :D

minna: ha ha ha ja! fniss tänkte inte på det, men nu har du ju lite att utgå från :D

Anonym sa...

jag tycker bilden längst ner till vänster är väääldigt rolig! (menat på ett snällt sätt!)/ Annis.